Josefins Värld

Nyckel

Kategori: Vardag

Igår kväll åkte jag en snabbis till Jonas för att titta hur otroligt fint de har hemma:) Dessutom hade de köpt en jätte fin "provdocka" som jag blev jätte kär i, En sån vill jag för tusan ha i mitt sovrum oxå:)

Hur som helst fick jag en jätte fin present av Jonas- en nyckel som jag letat efter jätte länge, de få som jag har hittat på Loppis har verkligen kostat hur mycket som helst. så detta var för mig en helt underbar present:)
Tusen tack Jonas, du är en underbar vän♥

Titta in här på Jonas blogg vettja:)


Kommentarer

  • unemployed designer säger:

    aaw..tack för alla fina ord vännen. Nyckeln var så lite så, glad att du blev glad.

    Du får alltid komma på besök till oss.

    KRAM vännen!!

    2010-05-27 | 16:38:55
    Bloggadress: http://unemployed-designer.blogspot.com/
  • sara säger:

    om du hinner läsa så åker vi till Birsta imorgon hör av mig när vi är där men kommer väl dit runt lunch nångång! =)

    2010-05-27 | 18:30:34
    Bloggadress: http://viktorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: