Josefins Värld

Ny grill- Äntligen

Kategori: Vardag

Daniel och jag har absolut inte varit överens då det gäller grillar. Daniel vill grilla med kol/briketter och jag föredrar gasol. Kanske har Daniel rätt i att maten blir godare med kol men det offrar jag för snabbheten med en gasol grill:)
Bara att vrida på och sen kan man börja grilla på typ tre minuter, det passar mig perfekt - den moderna kvinnan med tusen bollar i luften typ jämt:)

Och trots att jag inte direkt gnällt över våran nya kolgrill måste Daniel på något sätt tyckt synd om mig (eller så är det bara så enkelt att han älskar mig så oändligt;) För idag har jag blivit överaskad med en riktigt snygg fet Gasolgrill haha. den är riktigt fin- helsvart med sånt där tyg man drar över den:)
herrgud vad vi ska grilla nu, och aldrig mer behöver jag gnälla om hur lång tid det tar innan vi kan börja grilla:)

Tack så mycket älskling, Love U♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: