Josefins Värld

Norra berget

Kategori: Vardag

Imorse packade vi ihop oss och åkte till Norra berget med Maria, Isak och Erica för att ha mysdag:)
Alltid lika roligt att umgås, självklart blev det många skratt och jätte gott fika. Tack för idag bästaste vänner♥

Elias blev dock väldigt besviken på att det inte var några djur ute ännu på Norra, men som plåster på såren åkte vi hem till Erica och Robin och tittade på deras kossor och hästar:)

Har även hunnit med att fixa till lite i vårat badrum, som i övrigt är världens fulaste badrum, men renoveringen av det kommer att få vänta tills allt det övriga i huset är klart, man får försöka göra det bästa av situationen så länge.. :) (bilder kommer sedan)

Nu ska vi åka en snabbis till mommo och moffa...

Vilken härlig dag det varit och det bästa av allt- Daniel har ju oxå varit ledig, Jag älskar min familj så oerhört och dagar som denna är guld värda♥


Fika på Norra


Isak i coolaste frisyren♥


Maria och bebis i magen, Isak och Erica. är så glad att ni finns♥

Mina älskade prinsar♥


Jag och min allra bästa vän ever. I love you♥


Sparkar boll..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: