Josefins Värld

Måndag

Kategori: Vardag

Om ni bara visste hur mycket jag har tvättat idag, puh, men nu är typ tvättstugan tom och den känslan är underbar:) dessutom har jag hängt ut all tvätt idag så allt luktar underbart. Vi bytte även lakan i alla sängar så nu längtar jag efter att få krypa ner i nytvättade lakan:)

Medans tvättmaskinen gått idag har jag hunnit med att vara och jobba i tre timmar och prinsen lekte med barnen på dagis medans. Sen kom världens bästa mommo hit på middag och för att hämta sina saker som kommit från Inredningspartyt jag hade:) Jag är jätte nöjd med mina inköp:)

Kvällen har vi spenderat utomhus med alla traktorer och vattning av blommorna.

Mitt liv är verkligen underbart och på sommrarna blir det ännu bättre, snälla låt det aldrig bli höst och vinter igen!

Har hunnit med att prata i telefonen med min svägerska Sara ikväll♥ alltid lika skoj och jag längtar tills på Lördag då vi träffas:)

På återseénde

Kram


Det är verkligen extra underbart att vara mamma då prinsen plockar blommor åt mig♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: