Josefins Värld

Lugn hemma dag

Kategori: Vardag

Idag väljer solen att inte titta fram och det betyder att vi kör på en lugn hemma dag. Känner att jag behöver ladda mina batterier lite. Undrar om man ens ska ta av sig pyjamasen idag? :) Jo det måste jag kom jag på, vi måste fara till Ica och posta ett paket.

Måste erkänna att det är så skönt att vara ledig på Måndagar, inga massa måsten som man hunnit komma på att man måste göra, utan man kan bara vara.

Pratade med min kusin Johanna♥ tidigare, Jag var nästan säker på att hennes baby titttat ut, men icke förstår att Johanna är less på att vänta, att gå över tiden är ju inte direkt skoj.. Vi håller iallafall tummarna att babyn snart tittar ut:)

Önskar er en härlig start på veckan:)

Kram


Kussi vilar sig oxå idag då det är Måndag:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: