Josefins Värld

Lördag & Söndag

Kategori: Vardag

Helgen har som vanligt gått alldeles för fort, imorgon startar ny vecka- igen.
Helgen har iallfall bara innehållit skojsiga saker. på Lördagen jobbade jag några timmmar sen blev vi bjudna på middag hos våra bästa grannar- Erica och Nisse. Jätte mysig kväll. och Elias och Ines var hur duktiga som helst, de lekte, åt godis, åt glass, åt chips, kramades, bråkade ja allt som hör till för att en kväll ska bli superlyckad:) Det är så underbart att umgås med människor som är lättsamma♥ ända dåliga på kvällen var väl att Erica vann mot alla oss när vi spelade Buzz (visst heter det så?) Och jag hatar ju att förlora, antar att alla som känner mig sitter och tänker nu- Men fuskade hon inte då hon var på väg att förlora? Nä det gjorde jag faktiskt inte, fanns lixom inget sätt så ja det var bara att gilla läget och erkänna att man förlorat... haha;)  Tusen tack Iallafall Erica & Co för en underbar kväll♥

Söndag förmiddag har vi spenderat mest utomhus, vi åt till och med middagen ute- grillat. Har börjat plantera en hel del blommor ute och det blir så fint, äntligen närmar sig sommaren, nu bör jag väl inte skriva att jag var ute och planterade i vinterjackan..
Söndag edtermiddag har vi haft Inredningspartyt från Living and room, jätte fina saker jag är supernöjd.  Och jätte härlig var tjejen som var här och visade allt. Tack för ikväll vänner, hoppas ni alla hittade nått som föll er i smaken:)

Vet ni? jag är supertrött nu, ska titta lite på tv sen ska jag sova, hoppas Elias väljer att ta sovmorgon imorgon?

Sov gott!

Bilder från ikväll:

Kommentarer

  • Sofia säger:

    oj vilka fina kakor du har gjort, synd att jag inte kunde vara med/Sofia

    2010-05-14 | 22:48:04

Kommentera inlägget här: