Josefins Värld

Grillkväll

Kategori: Vardag

Igår kväll var vi  bjudna till Anne & Co på grillkväll:) Jätte mysigt och jätte god mat. Efterrätten var absolut i "hästväg"- Ananans paj, absolut något av det godaste jag ätit.
Anne påstår att hon inte är duktig på laga mat och baka, jag skulle nog säga tvärtom. längesen jag träffat någon som är så duktig på att just laga mat och baka:)
Sen att alla vi tjejer förlorade i kubb typ hela kvällen det stryker vi:)
Tack underbara för igår kväll♥


Världens sötaste Emil

Jag, Ola och halva Yade (stavas det så tro?)

Bill och Bull eller Marcus och Daniel?

Bästa Anne♥

Har ni andra mammor oxå märkt att man alltid hamnar sittandes på golvet? :)

Kommentarer

  • Anne med familj. säger:

    Fina bilder och tack själv för en härlig kväll..Jag saknar bilden på Marcus haha.. Men vi höres nått mera:) kram på er!!

    2010-05-24 | 07:27:02

Kommentera inlägget här: