Josefins Värld

Dagen som gått

Kategori: Vardag

Idag har vi haft en supermysig dag:)

Vi startade dagen med att ta en lång sovmorgon eftersom vi kom hem från Uppsala sent igår kväll, Sen pratade jag i telefonen med en vän - Anna-Karin. härligt att höra din röst idag och jag hoppas att ni snart kommer ner på grillning:)

Eftermiddagen har jag och Elias spenderat i Härnösand. Vi har både hunnit med att träffa Elias farfar, faster Sara + Viktor och Elias farmor & CO. Vi har blivit bjudna på jätte gott fika och mat hela dagen, Lyx:)
Dessutom gick vi ut på prommis med Farfar, Sara och Viktor för att gå in på en inredningsbutik- Inreda & Sånt, jisses vad mycket fint de har. Jag fyndade dessutom en vit spaghettiburk på halva priset:)

Tack för idag alla♥


Faster Sara och farfar (viktor i vagnen)

Underbara prinsen med nya koftan som saras svärmor stickat till Elias:)


Elias kusin Viktor och Elias farbror Axel

Nu ska jag gå och lägga mig så jag är en pigg och glad mamma imorgon:)

God natt!

Kommentarer

  • A-K säger:

    Härligt att höra din röst! Jim är helt klart på för grillning, så kan man ju gå hem också nu när det är lite varmare! ;) Om man dricker nåt vin eller så!

    2010-05-05 | 13:21:11
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/
  • Joss säger:

    A-k, Ja det kan ju bli möjligt, att vi dricker vin alltså ;) haha



    Kram

    2010-05-06 | 11:43:18
    Bloggadress: http://familjeneurenisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här: