Josefins Värld

Vår ute kläder till dagis

Kategori: Josefin shoppar

I helgen då jag, Elias och mamma varit ute och shoppat har jag faktiskt redan  inhandlat Elias ute vår kläder till dagis. Tidigare har vi alltid köpt ute kläderna på Polarn,( Och vi har alltid varit supernöjda) men då jag sprang på dessa på Kappahl kunde jag inte låta bli, världens finaste blå färg. Men om de funkar som de ska återstår att se, man måste ju ge dem en chans iallafall:) Tjejerna i butiken har iallafall lovat att om jag är det minsta missnöjd är jag välkommen att lämna tillbaka dem, bra service gillas!

I Övrigt har jag blivit beroende av färgen Lime, det är så snyggt och fräscht och dessutom passar det superbra till blått, Och eftersom jag kände mig aningen taskig då jag "dumpat" Polarn gick vi dit och köpte en Lime grön Wind Fleece ( heter det så?) till resten av kläderna, och jisses vad fint det blev. Elias kommer vara superfin på dagis i vår, hoppas bara han kommer vara lika torr som fin ;)
Me like blått och lime!




Kommentarer

  • saraeu säger:

    Ni har ingen polarn skaljacka i 86 att sälja till oss till Viktor i vår? =)

    2010-03-08 | 19:01:55
    Bloggadress: http://viktorsmamma.blogg.se/
  • Erica H säger:

    Superfräscht till snygg-killen!

    2010-03-08 | 20:09:01
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/
  • KisseGirl säger:

    vårfräscht verkligen! gillar lime windstoppern jag åxå funderar på den åt lukas :)



    Vad kostade jackan?



    2010-03-08 | 21:17:47
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: