Josefins Värld

Vaniljbullar

Kategori: Muffins & Andra Bakverk

Kvällen har jag spenderat i köket, fick ett ryck då jag kom hem och bakade vaniljbullar. Jag hittade receptet i helgen och har ända sen dess längtat efter att få testa baka dem. Riktigt goda! Och då jag ändå bakat och det blev så många kastade jag mig i bilen och åkte för att överaska mamma och pappa med fika:)

Mina två prinsar sover som stockar. Både Daniel och Elias var jätte trötta, jag har en känsla av att de somnade ungefär samtidigt ;) Men det gör mig absolut inget, skönt att bara andas ut ensam ibland:)

Det blev ett sko inköp idag, Och i morgon tänker jag trotsa vintern och ta på dem..

Nu ska jag läsa lite favorit bloggar sen väntar nog sängen på mig oxå. Det finns inget mysigare än att krypa ner under täcket med min varma älskling, betyder det att man börjar bli gammal då man jämt fryser? ;)

Sov Gott!



Kommentarer

  • Erica H säger:

    Wow, såna där borde jag proppa i "Nissis" så han torskar i vadslagningen - han skulle aldrig kunna stå emot en sån frestelse, he he. (Själv kör jag taktiskt och mörkar träningspassen fr o m nu). Säg till om du vill ut och gå...

    2010-03-10 | 00:14:40
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/
  • Maria säger:

    Åh vad dom såg goda ut! Kan man få receptet?

    2010-03-10 | 10:42:10
  • Josefin säger:

    Maria, Självklart ska du få receptet, Jag hittade det hos mamma i helgen i typ Hemmets Journal, det bästa var att de är exakt lika goda som de ser ut:)Kram



    Erica, bara att skicka över Nissis jag ska nog se till att han förlorar ;) haha

    2010-03-10 | 12:21:38
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: