Josefins Värld

Skor skor skor

Kategori: Josefin shoppar

Den här månaden har jag köpt så mycket skor åt mig och Elias så jag vågar inte ens berätta hur många för Daniel:) Men jag menar jobbar man med skor är det väl förlåtligt? :) Eller så är det bara så att mina shopoholic vanor tog över totalt nä för tusan så kan det inte vara, jag gillar ju inte ens att shoppa.. haha;)

Elias nya tillskott i garderoben:


Nya sandaler :)
Tjejerna på jobbet tyckte de såg tjejiga ut eftersom de är röda men för första gången håller jag inte med, och för den delen så älskar ju både jag och Elias stjärnor


Tygisar från Laredoute som är aningens förstora, Om jag orkar ska jag skicka tillbaka dem och byta strl annars sparar jag dem till hösten.

Kommentarer

  • KisseGirl säger:

    Gud vad glad jag blir av din förändring från blått till massor av färger, jätte fina tofflor och nä varför är dom tjejiga? Tofflor som tofflor, jätte fina och dom ser sköna ut, det är väll det viktigaste!!!

    2010-03-25 | 11:36:20
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se
  • Josefin säger:

    Kristina: Ja visst har jag ändrat mig.. Tänk förrut då Elias bara hade ljusblåa kläder;) Och angående tofflorna håller jag med dig, de är absolut inte tjejiga. Tack för dina snälla ord kram

    2010-03-25 | 12:42:26
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: