Josefins Värld

Pappa/moffa mys

Kategori: Vardag

Efter jobbet idag åkte jag och hämtade upp pappa som har fått komma hem från sjukhuset, Mamma hade lite saker som skulle fixas och pappa bör inte lämnas ensam, så då tog vi tillfället i akt och bjöd hit honom, till Elias stora förtjusning:) Elias blev superglad då vi hämtade honom på dagis och insåg att moffa skulle följa med hem:)♥

Hinner jag ikväll ska jag åka och simma några längder, annars får det bli mys framför tvn. ska försöka lägga mig tidigt ikväll, Elias har inte sovit bra alls förra natten och blir det en repris vill jag vara någorlunda pigg.

Nu verkar det vara dags för ett blöjbyte!

kram

Kommentarer

  • Christian säger:

    Blogg läst idag av Christian och Sofia! :)

    2010-03-30 | 20:47:14
  • Emilie säger:

    Vad snyggt det blev med makeovern på bloggen! Kul att kika in här då och då, och kika vad ni har för er!/Emilie

    2010-03-30 | 22:55:19
    Bloggadress: http://floffenskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: