Josefins Värld

Mamma i farten

Kategori: Vardag

Idag har jag hunnit med att:

Lämna Elias på dagis
pratat i telefonen med underbara människor
Jobbat
haft dejt med Erica
varit på Pirum och köpte ett par Nova Star byxor till Elias
Hämtat Elias
Bakat en kaka till kvällens styrelsemöte på dagis, som vi tyvärr inte kan vara med på
( jag har absolut inte dåligt samvete eftersom vi alltid varit där)
lagat middag
lekt med Elias
det vill säga varit ute i snön och letat studsbollar:)

Nu ska jag klä på Elias som ska åka med pappa ikväll på Vip invigning av nya BMW 5 serien, själv ska jag iväg på lite annat.
Jag ska iallafall vara hemma vid nio då Greys börjar, Känner att detta varit en stressig dag imorgon blir det definitivt en slöardag med prinsen:) Men samtidigt på nått konstigt sett gillar jag att ha det stressigt, vad är det för fel på mig? ;)

En nära vän till min mamma och pappa lämnade igår jordelivet,en person som funnits under hela min uppväxt.
♥Vi tänker på er♥
Man måste verkligen påminna sig själv om att njuta av varje dag som går, livet är alldeles för kort!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: