Josefins Värld

Helgen som gått

Kategori: Vardag

I helgen har jag verkligen inte hunnit med att blogga, det har varit full fart hela tiden:) för det första så har jag jobbat lång helg och efter det har vi passat på att umgås med Sofia & CO. och dessutom detta vackra väder som är ute, vem tusan vill sitta vid en dator då?

En av mina närmaste vänner har äntligen fått sin lilla prinsessa nu, Grattis Monica och Fredrik, jag längtar tillls vi träffas!♥

Efter jobb på Lördagen firade vi Ulf som fyllde år med både tårta champagne och god mat, kvällen avslutades såklart med Melodifestivalen, och jag tyckte  verkligen fel låt vann, tyvärr:) Elias var en tapper prins hela kvällen och var uppe länge- för länge..





Söndagen började för min del med jobb medans Daniel och Elias åkte ut på lite shopping, sen hem för att umgås med Sofia och Uffis innan de skulle åka hem.
På kvällen fick vi ett ryck och åkte ut till Ikea för att få lite nya ideér, och lite småsaker fick följa med hem.
På sena kvällen tände vi ljus och myste framför tvn- jag iallafall ;) Daniel monterade upp en ny lampa ovanför köksbordet, super nice!




Gangstar kläderna till Elias har äntligen kommit, jag är supernöjd med allt förrutom Baggy jeansen som både var för stora och kändes aningen B, de förra jag köpte va så mjuka och fina och resåren  nere i foten satt åt mycket hårdare och var mycket mjukare sydda, sen kan det ju bero på att de va för stora oxå? De är ju verkligen supersnygga men för det priset vill jag vara supernöjd, Baxläxa från min sida Gangstar, kan det ha att göra med att gangstar blivit så stort att tillverkningen går på massproduktion därav den sämre kvalitén? Detta måste vi diskutera Erica, kanske över en kopp kaffe och Muffin? :)

Kram

Kommentarer

  • KisseGirl säger:

    Vart kommer eran köksgrupp ifrån? Enkel, snygg och stilren, skulle jag åxå vilja ha, så less på mina rangliga ikea stolar däremot är jag ju kär i mitt fula stora otympliga köksbord... funderar på att ge bordet lite kärlek i sommar och fixa till det och bara köpa nya stolar men ibland är det ju billigare att köpa hela kittet lixom.

    2010-03-15 | 13:05:36
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se
  • Erica H säger:

    Gangstar har bytt tillverkare av Southbaggybyxan och det har lett till några smärre förändringar på modellen. Vidarebefodrar synpunkterna så att Gangstar-ledningen kan jobba för en ännu bättre byxa. Sorry att det blev tråkiga kex i stället för muffins, men så gör man med klagande kunder ;))

    2010-03-15 | 17:20:35
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: