Josefins Värld

Helgen och Måndag

Kategori: Vardag

Vi är helt knasiga efter att vi ställt om klockan, Elias vaknade inte förrens 10 idag och egentligen är det ju inte så konstigt klockan är ju egentligen bara 9, men ändå känns det som halva dagen redan gått;)

I helgen har jag inte bloggat mycket, Daniel tycker han har kommit på en superbra idé- nämligen att ha det helt datorfritt på helgerna, undrar om han tycker jag sitter mycket vid datorn? ;)

Lördagens barn loppis var verkligen superdålig, gud vad mycket gammalt skräp, Jag tror att detta var första och sista gången jag gick på något sådant (även fast Ingela försökte lugna mig med att detta verkligen var en dålig loppis) Begangnade barnkläder är inte min harmoni, förstå mig rätt, jag vet att det är bra för miljön osv och dessutom bör jag tillägga att jag absolut skulle kunna tänka mig att köpa ett par skridskor eller skidor på loppis men inte helt vanliga kläder.  Kul var väl att Daniel fick sig ett gott skratt i helgen då jag kom hem och berättade om min upplevelse :)
Behöver jag säga att eftermiddagen spenderades ute i Birsta med alla andra som tydligen fått lön;)
Ett besök på Nordljus med Ingela hann jag oxå med:)

Och vi hann städa massor av garderober, jisses vad fint vi har nu!

Söndagen jobbade jag några timmar sen avslutade jag dagen med vattengympa med mammsen.

Ja det var helgen som gått:)

Undrar vad denna dagen har att erbjuda?


Ny Muffins bricka från Nordljus

Kommentarer

  • Erica H säger:

    Snygg blogg J! Jag är beredd att hålla med om loppisen, det var rätt dåligt - fast jag fick hem ett par riktiga godbitar till bruttan i alla fall. (Hade ju några timmar på mig att rota bland "skräpet" ;) hi hi

    2010-03-29 | 10:56:02
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: