Josefins Värld

God natt Måndag

Kategori: Vardag

Nu ska jag krypa ner under täcket efter en ganska jobbig dag.. jag känner att hela jag är trött, frusen och utmattad. Jag skulle behöva en sovmorgon till typ 1 på dagen ;) bara det inte är någon förkylning som tänker komma på besök? Många man hör nu som är förkylda

Det verkar som att pappsen mår ganska bra efter dagens blodbad, han såg väldigt trött ut så får han bara vila en massa tror jag snart att han är på benen igen. Älskade pappa, världens bästa pappa, skräm oss aldrig så igen♥

Imorgon är det dags för dagis och jobb, jobbar alla dagar fram till Långfredag nu men sen blir det lite ledigt:)

Jag längtar till påskhelgen, världens bästa syster kommer hem♥

Sov Gott!

Kommentarer

  • Sara Eurenius säger:

    jo hoppas vi med! Vet ju inte än var vi kommer bo, men kikat på några hyresrätter i kvissle som ser bra ut.



    De är inget ledigt i huset ni bodde i innan?

    Kram

    2010-03-30 | 00:12:26
    Bloggadress: http://viktorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: