Josefins Värld

Fortsättning fredag

Kategori: Vardag

Vilken undebar dag vi haft idag, vi har varit ute större delen ev dagen med lite avbrott för att bland annat åka och hämta en ny Micro (och äta såklart), ja vi har tydligen köpt en ny micro och det var absolut mer än jag visste, men eftersom att Daniel är borta och jobbar (som tur är kommer han hem ikväll) så ringde han och frågade om jag kunde hämta den, och självklart vad gör man inte för sin älskade:)♥ Gulle Danne (undrar om han gillar att jag kallar honom det,fniss)

Vet ni? ikväll kommer världens bästa moster/syster till Sundsvall, jippie! Synd bara att jag jobbar hela helgen.. Men den lilla tid vi hinner träffas  ska vi ha så roligt! Elias står redan och väntar på att Piila ska komma:)





Kan säga att det var verkligen tur att jag köpte varmfodrade galonvantar till Elias igår, Nu är det bara ett par varmfodrade gummistövlar som fattas, och det var vi och tittade på idag men Elias strl var slut men på Måndag då det kommer hem  flera ska de inhandlas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: