Josefins Värld

Dagen innan påsken drar igång!

Kategori: Vardag

Idag har det verkligen varit full fart på jobbet. inte sekund har varit lugn och pricken över i:et var väl när jag ramlade i trappen. jag har bara gått och väntat på att det ska hända och idag var det alltså dags. Mitt knä är svullet och min arm är öm. men så går det när man ska försöka göra flera saker samtidigt. dvs prata i telefonen bära skokartonger och ha med schemat, jippie! NOT!
Allt har inte varit tok på jobbet idag. jag hann med en jätte mysig lunchdejt med Alicia, mysigt! Tack för en jätte mysig timme♥
Känner mig inte på världens bästa humör för att åka på vattengympan men jag ska göra det ändå, kommer kännas bättre i helgen då jag planerar att äta typ 10 kg godis:)

Imorgon får vi iallafall en sovmorgon (om prinsen väljer det såklart)

Det mest uppmuntrande på dagen har absolut varit då vi åkte en sväng med mommo till rummet och köpte lite påskpresenter:) Mammsen du är bäst!

opss.. klockan springer iväg

på återseénde
Kram


Världens vackraste♥ Idag har de firat påsk på dagis och Elias ville inte vara påskkärring så han fick vara en kyckling med gult linne från Geggamoja:)

Kommentarer

  • Alicia säger:

    Tack du Josefin :) Ses imorgon!

    2010-03-31 | 20:49:14

Kommentera inlägget här: