Josefins Värld

Tisdag

Kategori: Vardag

Jag har precis kommit hem efter en timmes promenad, superskönt att gå i lugn och ro med bra musik i telefonen:)
Jag skulle egentligen ha jobbat idag men det blev lite ändringar så jag får jobba Lördag istället. Tänkte låta Elias vara hemma från dagis imorse men han har så mycket roligare där och dessutom hinner jag städa och få bort lite tvätt medans han leker på dagis:)

Imorgon åker mamma och pappa till Finland för att gå på fest och träffa farmor och farfar. Jag hade så gärna velat följa med men nu är taket prio ett så på semstern åker vi dit istället:) Min kusin Johanna har ju fått sin lilla prinsessa nu och jag längtar tills vi träffas.. men på semestern då ses vi:)

Ikväll blir det en sväng på stan med mamma för att inhandla lite saker tills hon åker:)

Kram


Dagens frukost
Banan
vattenmelon
och Tigers jordgubbs yoghurt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: