Josefins Värld

Söndagkväll

Kategori: Vardag

Idag har jag tots det fina vädret spenderat lite tid inne på Birsta City dock var det ett betalt besök- det vill säga jobb, annars jobbar jag ju inne i stan men eftersom det krisade med personal så hoppade jag in:) det var roligt att se lite gamla bekanta ansikten. Innan Elias kom till världen jobbade jag ju I Birsta men kände under mammaledigheten att jag aldrig kommer klara att jobba så sena kvällar, så jag tog ett vemodigt beslut att lämna min tjänst som exponeringsansvarig i Birsta och börja jobba mindre tid i stan, ett beslut som jag idag absolut inte ångrar, jag får massor av tid med prinsen, kortare resor, ja allt blev faktiskt mycket bättre. Jag har tagit beslutet att just nu enbart satsa på min familj, karriär får jag göra senare. Och vem tusan vill jobba då man är mamma till det underbaraste som finns, våran lilla prins som vi vill ska få en trygg, säker och massor av kärlek i sin uppväxt, Vi älskar dig så oerhört skruttunge♥
Om jag fick välja skulle jag stanna hemma för alltid;)

Imorgon ska det tydligen vara supervarmt, härligt med tanke på att jag och Elias är lediga hela veckan:)
Mina ben måste bli bruna, lite iallfall, inte ok då grannarna behöver solglasögon för att inte bli bländade.. ;) *skratt*

Sov Gott!


Kvällsprommis med mommo





We love you Mommo♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: