Josefins Värld

Måndag

Kategori: Vardag

Vilken rolig Måndag det varit:) Måndagar brukar ju i vanliga fall vara ganska tråkiga- tycker jag iallafall..

Idag har jag varit på jobbet och lagom till lunch dags kom Hanna in för att prata en stund, men hon blev kvar ganska länge ;) och vad passade då bättre än att äta lunch på Mcdonalds:) Hanna är en alldeles nyfunnen vän till mig som jag tycker underbart mycket om♥
Efterrätten åt vi på jobbet med Emma. Vi har nämligen vunnit ett pris på jobbet- nämligen 150 sek att köpa glass för:)  Herregud vad glass vi ätiit. aldrig igen en sån här "ätardag" jag är fortfarande mätt  trots att jag alldeles nyss kommit hem efter en timmes promenad.

Världens bästa Mommo/mamma hämtade prinsen idag på dagis, till hans stora förtjusning. Mommo och moffa har ju varit i Finland i några dagar och Elias (och självklart vi oxå) har saknat dem massor.
Som vanligt hade de köpt med sig lite presenter till Elias, bland annat ett grodspel,muminhandduk, muminörngott,muminkex, muminplåster. Tack snälla Mommo och moffa, men den bästa presenten är nog att ni kommit hem:)

Undrar om det är Csi på tvn snart?

Ses imorgon!

Kram Josefin


Glass i stora lass

Emma på jobbet äter glass

Hanna på Mcdonalds :)

Kommentarer

  • Alicia säger:

    Men vad mysigt ni har!! :)

    2010-06-15 | 11:52:48
  • Joss säger:

    Hej Alicia:)



    Ja vi hade supermysigt igår men vi saknade dig massor.. hoppas du har det bra i Övik:)



    Puss och kram

    2010-06-15 | 14:55:29
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: