Josefins Värld

Knasig natt och febrig prins

Kategori: Vardag

Vilken knasig natt det varit. Jag låg och vred och vände mig hur länge som helst utan att kunna somna och jag tror att ganska precis då jag lyckats somna kom prinsen in till oss och pratade om att flugor bitit honom på benen, stackars liten verkar ha drömt mardrömmar och när han kröp ner under täcket med mig kände jag att han var supervarm, och mycket riktigt tempen visade på 39. som tur var tog vi alvedon och sen somnnade vi om:)
Jag skulle egentligen ha jobbat några få timmar idag men jag valde att vabba istället, imorgon får dock pappan vara hemma;)
Det konstiga är att Elias är riktigt pigg idag, man kan absolut inte tro att han var dålig inatt, kanske aningen mer grinig bara... men det tänkte jag lösa med en tur i vagnen:)

Hoppas ni andra fått en underbar start på Tisdagen:)

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: