Josefins Värld

God natt underbara helgen..

Kategori: Vardag

Prinsen sover, Daniel jobbar och jag passar på att ta en paus framför datorn. Denna helgen som gått har verkligen varit superbra.  Man har lixom fått en försmak på hur skönt det kommer vara på semstern, att få vara tillsammans med mina prinsar hela tiden:)
Med risk för att låta tjatig men jag älskar verkligen sommaren. Och min son verkar vara likadan:) Han går ut direkt då han vaknar på morgonen, han har knappt tid att äta frukost sen är han ute hela dagarna. Ibland leker han med barnen på gatan och ibland tar han en paus och leker själv med mammadinerna (grävmaskinerna) i sandlådan:)
Så härligt att prinsen blivit så stor. Min lilla kille som blir mer och mer tapper för varje dag som går♥

Vi fick spontan besök på kvällskvisten- Ingela & co som tittade förbi, kul, alla som känner mig vet ju att jag älskar spontanbesök:) Och William och Elias är så söta tillsammans:) Ses snart igen vänner:)

Jag har hunnit med att prata med Kusin Johanna idag, nu längtar jag ännu mera tills vi ses:)

Imorgon väntar jobb och dagis igen. Jag öppnar butiken så imorgon kommer vi att få kliva upp tidigt. Har en känsla av att alla i lilla familjen kommer vara trötta imorgon med tanke på att vi tagit rätt så långa sovmorgnar i helgen ;)

Sov så gott!

Kram


skönt att mysa på gräsmattan när det är sommar:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: