Josefins Värld

Full fart..

Kategori: Vardag

Här hemma är det som vanligt full fart:) Diskmaskinen och tvättmaskinen går för fullt, jag har precis lämnat prinsen på dagis, de ska på utflykt idag, hoppas att solen orkar hålla sig uppe så de inte får regn.
Jag ska åka iväg och jobba några timmar sen är det sommarfest på dagis:)

Jag skulle behöva åka ut till Plantagen och köpa lite mer blommor, kanske hinner vi senare ikväll? Daniel är ändå i Östersund och jag antar att han kommer jobba länge ikväll?

Dags att stänga igen datorn.. :)

Kramar


Igår blev jag överaskad på jobbet med att Erica och Eva- Britt kom in:) Underbart, jag älskar dessa två så mycket. Och vi har alltid skojat om att Eva- Britt är min extra-mamma- (Eva-Britt är alltså Ericas mamma).
Passande nog hade jag en kort rast kvar så då passade vi på att ta en snabb fika på Charm:)

Love you. Love you♥



Kommentarer

  • erica säger:

    Men fy fan så gräsligt!!!

    2010-06-02 | 13:44:50

Kommentera inlägget här: