Josefins Värld

Elias, han gillar att hoppa...

Kategori: Vardag

Elias har äntligen fått en egen studsmatta. Behöver jag säga att han är överlycklig. Elias har tidigare varit lite rädd då han varit hos grannarna och hoppat. men idag bara flög han på sin och började tokhoppa, mamman hade det aningen jobbigt då hjärtat var i halsgropen hela tiden, tur att vi köpte skyddsnät säger jag bara, det borde vara ett måste på alla studsmattor.
Bör tillägga att moffa ligger väldigt bra till hos Elias, då det var han som lättade på lädret idag *skratt*
Tack snälla moffa och moffa, jag älskar er♥/ Elias


montering pågår

-Pappa, skynda dig nu, jag vill hoppa.
prinsen blev less på att vänta efter ett tag

äntligen gick det att provhoppa:)


Jippie! helt klar, hopp hopp hopp:)

Ska skriva om helgen som gått imorgon, Vi har verkligen haft en toppen helg:)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag hoppas verkligen att den kommer från maxi!!!

    2010-06-21 | 11:46:26

Kommentera inlägget här: