Josefins Värld

Dagarna som gått..

Kategori: Vardag


Torsdag kväll var jag ute med tjejorna för att se Satc 2. Vi började kvällen på Stadshuset för att sen nästan springa till bion, jisses vad tiden går fort då man har roligt:)

Fredag blev vi överaskade av Sofia och Uffe som kommit hem till Sundsvall:) Vi åt jätte god frukost och gick en prommis för att titta på hästarna och fåren trots regnet:)
Eftermiddagen var vi hemma hos mamma och pappa för att äta middag, supermysigt och jätte god mat hade mamma gjort:)



Lördag= Prinsessbröllopet, Vad fint det var, vi satt klistrade stora delar av dagen framför tvn;) Jag hann ändå med att vara och jobba några timmar och sen åkte vi ut till Birsta för lite shopping.
Vi hade planerat att gå ut och äta allihopa på kvällen men eftersom vädret var lite halvknasigt bestämde vi oss för att grilla hemma. Självklart var prinsessbröllopet på i bakgrunden hela tiden:)

Sofia hade köpt kronprinsessans ljuslykta på Åhléns.

jätte mumsig efterrätt..

Söndag var det kalasdags för världens bästa Emil som fyllde hela 1 år. Jätte mysigt kalas med massor av gott fika:)
Efter kalaset mötte vi upp mamma och pappa i Birsta för att kolla på studsmattor:) och som ni vet så blev det ju en inköpt så resten av kvällen var det montering och klippning av gräset som gällde. Vad vi åt till middag? jo just det Mcdonalds..


Födelsedagsbarnet Emil♥

prins på kalas som verkligen gillade Emils nya bilar:)

mamma på kalas.

Måndagen var jag och Elias bara hemma och tog det lugnt. Vi tvättade lite och självklart hann vi med massor av hoppning:)
Kvällen spenderades med en av mina bästa vänner Jessica. I Love You♥

Idag Tisdag har jag jobbat och prinsen har varit på dagis. Hela våran kväll ikväll har vi plockat ur alla fönster och tagit ner alla gardiner, fönsterputsarna kommer nämligen imorgon:) Jippie, inte en dag för sent, snart ser vi inte ut...
Idag fyller även en av mina favvisar år nämligen världens bästa Sara som är Elias faster ,min svägerska och Daniels syster.. ;) Längtar tills vi ses på Fredag♥

Ska försöka skärpa mig lite med bloggningen... men ni vet ju hur det är då solen skiner... ingen tid ingen ro att sitta vid datorn:)

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: