Josefins Värld

Torsdag= Lekdag

Kategori: Vardag

Snacka om att vi har lekt idag:) Först kom Bästaste Ingela & co hit och lekte, super duper kul, det märks så tydligt att Elias och William gillar varandra. Så medans barnen har lekt passade jag på att umgås med Ingela och prata om allt mellan himmel och jord. Tack för idag, längtar tills på Söndag:)


Sötnosar:)

Eftermiddagen har vi varit tillsammans med grannbarnen och lekt. Det bor verkligen massor av underbara barn och föräldrar på våran gata♥
Vid middagsdags gick vi hemmåt för att äta, grillat blev det med massor av glass till efterrätt eftersom att precis när vi skulle sätta oss ner och äta stannade glassbilen här utanför;)
Jag hann oxå med att baka lite bullar, grannen gav mig ett superbra tips och det var jag ju bara tvungen att testa:)
Lagom tills bullarna skulle gräddas fick vi mysigt besök av min farbror & CO.
Cecilia som bara är ett år äldre än Elias lekte på som bara den, kul att de fann varandra så fort med tanke på att de inte träffats på ett år, men det är väl just det som är så underbart med barn, de börjar där de slutade precis som att ingenting hänt:)


Cecilia och Elias

Nu ska jag skynda mig och packa ut lite saker i bilen, sen väntar sängen vi ska nämligen upp tidigt imorgon och åka på en liten mini trip

Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: