Josefins Värld

Regnet det bara öser ner...

Kategori: Vardag

Är sommaren slut nu? Jag fick en konstig känslas här om dagen och tyckte att det luktade höst i luften.. Dessutom flyttar en hel del höstkläder in i garderoben just nu. JAG VILL INTE! sommaren är för kort!

Idag känner vi oss aningen trötta, Vi var nämligen ute på äventyr igår kväll/natt med Anne, Marcus och deras vänner. Vi startade kvällen hemma hos dem med en jätte rolig förfest, Det är verkligen superkul att träffa nya människor. Kvällen avslutades på Härnösands stadsfest:)
♥Tack för igår Anne och Marcus♥
Elias hade turen att få vara med mommo och moffa. de hade som vanligt supermysigt och Elias passade på att inviga sina nya Barbapapa påslakan:)
Imorse då jag vaknade kände jag att jag vill åka fort och pussa på min prins, pappan låg skönt kvar i sängen och sov:)
Men som straff för att han sovit så länge ska han få följa med oss på Bc nu ;)

Ha en underbar dag i regnet!
kram


Min underbara vän Anne och jag mitt i natten;)


Att lyckas få ett "normal" bild på mig och Daniel verkade vara omöjlig igår;)


Marcus äter Langos:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: