Josefins Värld

Årets första dopp

Kategori: Vardag

Idag innan vi for till stranden sa jag till Sofia och Elias:
-Ni behöver inte ta med någon handduk till mig för jag kommer ändå inte bada..
Jo tjena, jag var den första som doppade mig.. Vi var på en jätte mysig liten strand vid en sjö här i Uppsala så vattnet var riktigt varmt. Trodde ett tag att vi skulle få stanna där hela natten eftersom Elias inte ville kliva upp;)
Nu törs man väl skriva att sommaren är här?

Jag har satt mig ute på Sofia och Uffes balkong och i skrivande stund känner jag hur mycket jag saknar Daniel, som ni kanske har gissat så har Daniel varit borta hela veckan på kill- resa i fjällen för att fiska. han åkte redan på Midsommardagen men det kändes inte ok att skriva i bloggen att vi skulle vara ensam så pass länge (mörkrädda jag) men hur som helst saknar jag min älskling massor och Elias frågar och pratar om pappa hela tiden. Imorgon kommer vi äntligen att träffas- hemma.
Tråkigt att lämna syster yster, men nu kommer det inte gå så lång tid tills vi ses igen:) Sofia är verkligen det bästa sällskapet man kan ha, man kan säga vad man vill, skrattar gör vi hela tiden med tanke på att vi har samma humor,tycker om samma saker ja det är helt enkelt så skönt att vara med okomplicerade människor.

Bjuder på lite bilder från dagen:) sen väntar sängen på mig.. jag hoppas på sol imorgon!

Kram


På väg ut på stan för att mata fåglarna

Fågelmatning pågår

Elias fick en superkompis, kan det bero på att denna fågel fick massor av bröd av Elias? ;)

Kärlek♥

Årets första dopp

Beach prins

Kommentarer


Kommentera inlägget här: