Josefins Värld

Vinter torrt

Kategori: Josefin Tipsar

Är det fler än jag som har problem under vintern med torrt hår,torra händer,torra  läppar, torr hud, torra fötter mm?
känns ungefär som man håller på att gå sönder.

Tur att det finns bra produkter att ta till hjälp.

Mina favoriter just nu:


Hårinpackning från Disp som man inte sköljer ur.


Världens bästa handkräm, totalt beroendeframkallande. Detta är en av Daniels favoriter oxå.


Mina favoriter för ansiktet. Estee Lauder använder jag i stort sett varje dag och Elizabeth Arden åker fram då jag är riktigt torr.


Kroppssmör från Sephora som luktar cocos. helt klart det bästa kroppssmöret. fick denna av mamma och pappa när de var i Luxemburg i sommras, och snart är den slut *snyft* Ingen som ska ut och resa?


Fotcreme från Mary Kay. Detta märke hör absolut inte till mina favoriter, men denna är riktigt bra. doften är oxå ett minus men fötterna blir superlena och det är ju det som är meningen:)


På läpparna använder jag diverse läppglans, Allt från Hm till Dior. har inte riktigt nån favorit faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: