Josefins Värld

Tisdag Kväll

Kategori: Vardag

Sitter just nu vid datorn men ska alldeles strax förflytta mig till tvn. Daniel har tydligen hittat nån bra film han vill att vi ska se, så jag antar att det bara är att lägga sig under filten med en kopp varm chocklad och äta en massa godis;) inte så dumt, eller hur?


Imorgon ska jag verkligen börja städa bort julen lite smått, kommer passa perfekt eftersom Daniel ska fixa med ventilationen i huset. Ända skillnaden är ju att jag kommer ha världens bästa städhjälp- nämligen världens sötaste busunge;)♥ som i övrigt önskar er en riktigt god natt



Lite pyssel har vi oxå hunnit med ikväll, bland annat har vi fått en tavellist och ett väggord på plats.


Ja  just ja jag skulle ju gå och se på film.. bäst att jag skyndar mig nu...

Kram Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: