Josefins Värld

Tankar om det värsta som finns

Kategori: Vardag

Uscha läste nyss i Aftonbladet att vinterkräksjukan sveper in.. huva, Dessutom hade de en bild till artikeln där en tjej stod lutat framför toaletten,  snacka om att jag fick kalla rysningar. Hur tusan har jag lyckats få en sån kräkfobi? Ändå måste jag säga att det gått över förväntan. Det är riktigt längesen jag fått en riktig panik attack. Trodde helt ärligt att de skulle komma lite då och då nu när Elias börjat på dagis, men icke (det tackar jag för).
Jag måste säga att jag är så glad att Elias går på det dagis han gör, barnen där är nästan aldrig sjuka, peppar peppar..
Men nånstans inom mig vet jag ju att snart är vi där och är jag då förberedd? knappast inte, för varje gång vi drabbas kommer det som en total chock. Jag hatar Magsjuka! och förberedd blir jag aldrig så länge jag lever, men på nått vis måste man ju lära sig att leva med det..

Imorgon är det dags för dagis och jobb, det betyder att det kommer bli en tidig morgon därför borde jag kanske sova nu? Jag gruvar mig massor för att lämna Elias imorgon, jag gruvar mig så mycket så jag tror Daniel får lämna honom. Tror inte mitt mamma hjärta kommer hålla imorgon då han säkerligen kommer gråta  massor.
Min lilla prins, jag älskar dig så otroligt mycket♥

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: