Josefins Värld

Söndag

Kategori: Vardag

Idag har jag haft jobb söndag- Igen. jisses vad många helger jag jobbat nu, men nästa helg då är jag för tusan ledig! *skönt*

Efter jobb fick vi mysigt främmande av Elias farfar♥ Det blev lite julklappsöppning, fika och en massa prat:) Elias gillar verkligen farfar, roligt att se då Elias inte ens blir blyg det brukar han ju oftast bli annars, vad tusan har du mutat honom med,farfar? *skratt* Tack snälla för de fina julklapparna♥

Efter farfar besök kom mommo och moffa på besök, perfekt tyckte Elias då han en än en gång fick nån att leka med:)

Imorgon har vi ledig dag, undrar vad Måndagen har att erbjuda? På Tisdag börjar allvaret med dagis igen, undrar hur det kommer gå för prinsen, längesen han va där nu, tur att jag jobbar kort dag. Men jag håller tummarna tror faktiskt han har saknat barnen en hel del.

Nu ska jag tacka för mig och krypa ner under täcket:)

God natt!


Min och Daniels Julklapp från farfar, I Love it! helt i Josefin-smak. detta kommer användas flitigt. Tack snälla♥

Kommentarer

  • Ejkej säger:

    Fasen vilket läckert kakfat. Synd att det var en pressy, annars kanske farfarn skulle vilja avslöja vart det var köpt. ;)

    2010-01-11 | 13:24:59
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: