Josefins Värld

Perfekt Måndag

Kategori: Vardag

Vilken perfekt måndag vi haft med underbart sällskap hela dagen♥ Vi började ju med att möta upp Erika och Ines på stan. Vi gjorde faktiskt några riktigt bra fynd, men det bästa av allt var nog ändå den goda semlan som vi åt:) Det finns väl inget mysigare än att fika med vänner:=)

På eftermiddagen träffade vi Mommo som följde med oss upp på Pirum Parum som börjat sin rea idag. Blev bara ett par Nova star jeans inhandlade som jag velat ha till Elias så länge och nu när de va nedsatta 100 sek så slog vi till eller rättare sagt Mommo;)

Just nu sitter jag bara och väntar pån att Daniel ska komma hem från ett styrelsemöte så vi kan mysa framför tvn. Imorgon är det dags för dagis och jobb igen.

Tror bestämt att jag ska ringa och prata med en av världens bästa vänner medans jag väntar på Daniel- nämligen Jessica♥

Ciao


Semla och varm choklad på charm, Mums


Ines ( Erika, hur kan det komma sig att jag inte har en ända bild på dig?)


Elias och jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: