Josefins Värld

Middag och sömn

Kategori: Vardag

Är precis i startgroparna för att börja med dagens middag. funderar på att göra Kyckling med jordnötssås, bara för att överaska Daniel som älskar det. Men orkar jag? Nja kanske blir det korv och makaroner;)

Elias sover just nu .. ja jag vet knasig tid, men han har varit så fruktansvärt trött efter "förkylningen" så jag tror att han har massor av sömn att ta igen. dessutom sover han dåligt på nätterna just nu, tror att han drömmer mycket.
Vi har ju alltid varit bortskämda med att Elias sovit hela nätter så jag kan säga att det känns då man vaknar flera gånger på en natt. jaja tänker många, men ibland måste man ju få gnälla lite;)

Vi har iallafall haft en jätte trevlig eftermiddag med Erika och Ines. Mysigt!

Ikväll har vi styrelsemöte på dagis. Tror bestämt jag skickar iväg Daniel så slipper jag göra mig iordning.

kram


Elias nyvaken imorse med nya Muminpyjamasen som han fått av moffa♥

Kommentarer

  • Erika säger:

    Åh vilken sötis! Värsta fina pyjamasen också...sån där skulle Loke också haft =)



    Va skönt att Elias är frisk nu så han slipper den där himla förkylningen. Min lilla prins har också varit tok förkyld, fick tom ringa för att få recept på hostmedicin...och den verka funka som tur är, så inatt sover han nog gott håller tummarna



    Hoppas ni har haft en bra start på veckan i övrigt

    Kram

    2010-01-25 | 19:29:09
    Bloggadress: http://mittlivsomfarstukvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här: