Josefins Värld

Lördag kväll och Söndag

Kategori: Vardag

Just nu är jag på jobbet och väntar på att klockan ska gå fort så jag får möta upp mina älsklingar på Ikea och shoppa lite vårnytt till vårat hem:)

Vilken underbar kväll vi hade igår, Tack snälla pappa/morfar för maten♥ Man kan säga att vi åt och drack så vi sprack:)
Och våran lilla busunge skötte sig exempariskt, som vanligt, allt var perfekt igår,
kanske ska tillägga att vi ångrade oss på vägen och gick på restaurang Victoria istället:) Jätte bra ställe, tror jag åt min första plankstek där då jag knappt kunde prata, Victora har varit mammas och pappas favorit ställe så länge jag kan minnas, pappa har bland annat haft alla sina jobbmiddagar där. så där har man ju suttit  x antal gånger som liten med myror i brallan;)

Ikväll åker världens bästa Sofia hem *snyft* Vi kommer sakna dig massor♥

Kanske dags nu att jobba lite? :)

Kram






Kommentarer


Kommentera inlägget här: