Josefins Värld

Lördag i Uppsala

Kategori: Vardag

Egentligen hade jag tänkt att vi skulle åka hem idag, men vi kände båda två att vi inte hunnit med allt som vi planerat.
Och en annan sak som faktiskt va avgörande var att Sofia och Uffes nya grannar (tydligen unga grannar) hade världens party inatt, tror de började spela musiken vi typ 3 i natt. och innan det hade jag svårt att somna så idag har jag varit en trött mamma, men lika glad ändå:) Vet nu iallafall varför vi  inte bor lägenhet mitt inne i stan... Så nu behöver jag inte fundera på det mer;)

Det blev en tur ner på stan idag för att fika på vårat favorit café Linné, mums säger jag bara:) Och självklart gick vi in på några affärer, handlade nya skor till Elias på Vincent och en ny vinterjacka på hm, ett par örhängen och en tröja till mig fick oxå följa med hem:)

Nu ska jag hjälpa Sofia att röja lite här, vi får nämligen besök till middagen. och alla som har små barn vet ju hur fort det blir stökigt och speciellt om man inte är hemma.

Ha en härlig kväll!


Elias nya skor från Vincent. Jag blev så glad då jag hittade dessa vita skor. Jag är så trött på alla svarta skor och  det är ju alldeles för kallt för snekers så dessa blev hur perfekta som helst, dessutom va de på rea.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: