Josefins Värld

Hata vintern

Kategori: Vardag



Så mycket som jag längtar efter sommaren och våren har jag nog aldrig gjort tidigare. Jag som alltid älskat vintern tidigare, men nu kan jag inte tänka på annat än när underbara sommaren är här. Jag vill grilla, vara barfota, ligga på stranden, äta räksmörgåsar utomhus, umgås med vänner och spela kubb, ja listan kan göras oändligt lång. Och inte blev det direkt bättre av att det kom massor av snö och en kyla som kunnat få vem som helst att bryta ihop. Och nä jag är inte bitter bara less på vintern ;)
Men jag undrar ändå om jag inte är så pass bitter att jag lyckas få med mig Daniel och Elias utomlands igen? ;)
önska kan man ju alltid:)

Äsch slutskrivet om vädret, tror att jag tar på mig mina tjocksockar och lägger mig under filten och tittar på Mumin med mina älskade, kanske blir jag bjuden på varm chocklad?

Kram

Kommentarer

  • vickan säger:

    Håller med dig. Somamren är såååå välkommen nu =) Vart har du köpt det fina väggordet några inlägg nedan?? Är så sugen =)



    kram vickan

    2010-01-09 | 21:33:29
  • Josefin säger:

    Hej Vickan!

    Väggordet har jag köpt på Gallerix, men annars brukar jag beställa dem på olika webbsidor bla www.unikdekor.se eller på www.myfirstroom.se

    Hoppas du hittar:)

    Kram

    2010-01-10 | 23:04:12
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/
  • vickan säger:

    tack tack =)

    2010-01-10 | 23:29:14

Kommentera inlägget här: