Josefins Värld

God natt vecka 4

Kategori: Vardag

Jag hann med allt idag som jag planerat,hmm nästan iallafall, gissa vilken del jag struntade i?;) Istället åkte vi till mommo och moffa och åt världens godaste middag:)

När Daniel hämtade mig på jobbet idag åkte vi en sväng och tittade på lite hus, så nu har vi massor av ideér som förhoppningsvis ska genomföras till våren/sommaren. Massor att göra då man bor i hus men ack så underbart, hur tusan har jag kunnat bo i lägenhet så länge tidigare?

Nu ska prinsen på med pyjamasen och sen kommer antagligen John Blund på besök? Elias och Daniel har åkt snowracer hela dagen så det märks att det tagit på krafterna. båda prinsarna verkar faktiskt vara riktigt trötta. Perfekt då får Daniel ta läggningen:) Själv ska jag lägga mig på soffan och äta upp godiset som är kvar sen igår.
Undrar om det är nått bra på tvn?

Imorgon har Elias och jag ledig dag, undrar vad vi ska hitta på?

Kram


Smyger in en bild på våran nya lökförvaring. är ni som Daniel- det vill säga oerhört känsliga för lök lukt i kylskåpet är detta en perfekt lösning, Kommer från Ica.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: