Josefins Värld

God natt Söndag

Kategori: Vardag



Har precis bäddat ner mig i soffan och väntar på att min älskling ska servera mig fika;)
Resan hem gick galant- som vanligt, Elias är verkligen super duktig och jag är oerhört glad att vi valt att alltid låta honom följa med på allt. Att tex ha med Elias på restaurang är absolut inga problem, sen beror det ju självklart på dagsläget oxå vissa dagar går det ju såklart bättre än andra.
Men vet ni jag tror på att man alltid ska följa sitt hjärta oavsett vad. Det som funkar för vissa är kaos för andra och tur är väl andå att man är olika:)
Jag försöker verkligen alltid att följa mitt hjärta och min magkänsla. Ibland blir det fel och ibland rätt.


Vi hade tur då vi kom hem. mormor och morfar ringde och bjöd oss på middag. skönt att slippa laga mat:)

Nu verkar fikat vara på intåg..

kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här: