Josefins Värld

Fredag

Kategori: Vardag

Gårdagen drar vi ett stort streck över. Vi va helt knäckta hela dagen och natten. Elias reagerade jätte starkt på andra svin sprutan- jätte hög feber,hosta,ont i armen, trött. min lilla prins jisses vad det tog hårt på honom:(
Men helt otroligt att det kan svänga så fort, idag återstår nästan ingenting bara lite snuva. Vad tusan är det i sprutan egentligen? Tur att vi inte ska ha nån mer nu!

Idag har jag iallfall hunnit med att klippa till håret lite, och sen åkte jag och mammsen en snabbis till Birsta och Elias fick lite behövd pappa-tid.
Skulle egentligen bara köpa nya te muggar på Ikea och en ny mobil eftersom Elias verkar ha tyckt att min gamla var smutsig och behövde bada i handfatet tillsammans med Mumin figurerna...
Köpte iallfall en jätte fin med jätte bra kamera( Tack snälla pappa:)♥
Hur som helst så kom vi iallafall hem med en påse var från Vero Moda. Jag hittade världens snyggaste kavaj och en tröja, måste verkligen visa en bild sen för kavajen är ursnygg:) Lite tulpaner fick oxå följa med hem:)

Imorgon väntar jobb hela dagen och sen är vi bjudna på middag:)

Nu ska jag försöka ställa in alarmet på nya telefonen så jag vaknar imorgon bitti, Wish me god luck:)

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: