Josefins Värld

Fab Fredag

Kategori: Vardag

Blev visst ingen bloggning i går:( Hade en fullspäckad dag från morgon till kväll, bland annat va jag iväg på ett hemligt uppdrag:) ja jag vet skit tråkigt att jag inte skriver vad det är, men man kan säga att det handlar om att dra in lite mera kosing;) förr eller senare får ni veta, eller inte..

Hann även med ett spinningpass igår som idag har resulterat i att jag knappt kunnat röra nacken, men det står jag ut med bara baken blir stenhård;)


En vanlig mamma en vanlig Fredag som varit på spinning och som vanligt fått ont i nacken:)



Idag har vi haft mysigt besök av mommo, hon överaskade oss i morse med frukost och eftersom hon överaskade oss med gott fika överaskade jag henne med att tvinga md henne  på Nordljus och Butik Annelie. Hittade ingenting på Nordljus men mamma köpte dessa till mig på Butik Annelie:

Tack snälla mamma♥

Nu ska jag passa på och förbereda dagens middag medans Elias tar sig en snabb nap.
Ikväll ska vi äta nått mumsigt hela familjen, tror till och med att vi ska öppna lite rosa champagne:)
Fredagar är absolut bästa dagen på veckan.

Kram


Kommentarer

  • Erika säger:

    Hej hej

    god fortsättning på det nya året, hoppas ni hade det trevligt under jul och nyår!



    Du kan väl maila mig så jag har din mailadress så skickar jag inbjudan till dig sedan. Såg att man behövde mailen nämligen.



    Vilken fina inredningsdetaljer du har hemma hos dig....tro nästan du ska få inreda mitt hus när vi skaffar ett sånt =)



    Kram

    2010-01-08 | 18:47:47
    Bloggadress: http://mittlivsomfarstukvist.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Hej Erika! perfekt jag mailar dig:)



    Och tack för de fina orden:)

    Kramar

    2010-01-10 | 23:06:56

Kommentera inlägget här: