Josefins Värld

En Tisdag i rykande fart

Kategori: Vardag

Nu har jag äntligen landat i soffan, Denna dagen har som många andra dagar gått i rykande fart.
Morgonen började ju såklart med massor av tårar, Daniel hade inte möjlighet att lämna Elias på dagis, så det fick bli jag och jisses vad han grät. och det gjorde precis sådär ont i hjärtat  som jag visste att det skulle göra.
Men vet ni?, då jag pratade med Elias förskolelärare på eftermiddagen hade det gått hur bra som helst. Elias hade lekt,ätit och skrattat massor med barnen, snacka om att en stor sten släppte:) Hoppas det kommer gå lika bra imorgon?

När väl alla mina tårar hade torkat, typ sådär lagom i stan så upptäcker jag att några idioter har ställt sig på min parkering! arg som ett bi fick jag åka och parkera på vanliga parkeringen och betala typ 60 sek, inte en hemsk summa men betalar man dyra pengar för att få stå på en speciell  parkering vill man ju helst att den ska vara ledig då man kommer!
Men väl på jobbet har vi haft jätte mysigt och faktiskt fått en massa saker gjorda.
Erica och Maria va in en sväng och surrade. sen stannade Erica kvar och åt lunch med mig medans Maria gick iväg på ett möte, Tack underbara vänner för titten, alltid så roligt då ni tittar in♥ :)

Efter jobb åkte jag iväg och hämtade Daniel och Elias på Daniels jobb. Sen skyndade jag mig hem och packade badkläderna och åkte iväg på en mysig tjejdejt på badhuset med Ingela och mammsen. mysigt värre ♥ Detta måste vi absolut göra nästa Tisdag oxå:)

Undrar om Daniel kommer hem nu? han åkte iväg en snabbis för att handla blöjor (och godis till mig) på Ica Maxi.

Hoppas han kommer nu för snart orkar jag inte hålla upp ögonen....

Kram 


Kommentarer

  • Erica H säger:

    Usch, jag led med dig då ni åkte iväg på dagis i går. Ovanan märktes t o m på Ines som inte brukar protestera alls när man lämnar. I dag grät hon jättemycket (men det gick visst över fort). De har nog haft ganska kul med julgransplundring och allt.

    2010-01-13 | 17:55:26
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: