Josefins Värld

Rastlös

Kategori: Vardag

Elias har precis somnat och förhoppningsvis tänker han inte sova allt för länge? Jag är sådär helt rastlös just nu, vill göra massor av saker men kommer inte riktigt mig för. Jag tror att jag varit hemma från jobbet för länge nu? Jobb i måttlig mängd är absolut bra för den sociala delen;)
Men jag vet att så fort man varit där i några timmar längtar man hem igen, varför kan man bara inte vara nöjd hela tiden?
Jag tror att jag struntar i träningen ikväll och åker på Birsta istället? Hittade ett par jeans på Gina sist som jag ångrar att jag inte köpte. Visst lindrar shopping rastlöshet?

Min pappa kan verkligen säga roliga och uppmuntrande saker, sist då vi hade magsjuka och jag va så ledsen och trött sa pappsen helt plötsligt, men Josefin klä på dig nu och åk till Hm och handla så du blir på bra humör igen, haha men visst låg det något i det pappa sa...:) (kanske ska tillägga att jag inte var  på hm medans vi hade magsjuka utan flera dagar senare, riskera att smitta andra när man själv lider av kräkfobi skulle jag aldrig göra, det är alldeles för egoistiskt!)
På tal om Magsjuka, typ hela dagis är smittade, Jippie! Antar att det inte är Om vi får det utan om När.. Jag längtar NOT!

Undrar om man blir mindre rastlös om man hänger tvätten?

Kommentarer

  • Frida säger:

    Jag håller tummarna för att ni får vara frisk. Hoppas vi kan ses snart. Kram

    2010-02-16 | 18:54:44

Kommentera inlägget här: