Josefins Värld

Onsdag 10 Februari

Kategori: Vardag

Efter två riktigt jobbiga sjukdagar börjar vi äntligen komma på fötter igen:) Och vad passar då bättre än att pussas och kramas och vara lyckliga över att vi har varandra och klarar allt tillsammans?♥

Jag och Elias har plockat fram lite alla hjärtans dag saker  inför Söndag (perfekt att alla hjärtans dag är på en helgdag iår), Lakanen i sängen ska oxå bytas till rosa:) och gele hjärtan måste inhandlas.
Jag och Daniel brukar alltid fira alla hjärtans dag av den anledningen att 2007 va den dag då vi plussade på gravtestet, den dagen förändrades allt och vi blev världens lyckligaste. Gud vad jag älskar min lilla prins♥ Kärleken är oändlig.

Och vet ni, idag är ingen vanlig dag heller för det är en av mina bästa vänners födelsedag, Grattis Monica♥, vi kommmer och firar så fort vi är helt friska.

Nu är det lunch dags här!

Pussar och kramar







Kommentarer


Kommentera inlägget här: