Josefins Värld

Hej hopp Onsdag

Kategori: Vardag

Jag har precis lämnat prinsen på dagis, och det gick över förväntan:) Självklart grät han lite men absolut inte så mycket som jag hade trott. Och alldeles nyss ringde Världens bästa Lena från dagis och sa att allt gick jätte bra, Elias byggde pärlplattor och har nog glömt att mamma gått för länge sen, puh säger jag bara, alltid skönt då man kan gå på jobbet och veta att han har det bra:)

Hade tänkt gå på en promenad nu men det är på tok för kallt, När jag lämnade Elias hade jag precis borstat tänderna, kan säga att det var rätt kallt i munnen och håret som jag andades ut på frös till is.. nu får det vara nog med vinter!

Undrar om Guldbonusen från hm kommer snart, är det någon som fått den ännnu tro?
Hoppas posten hinner komma innnan jag åker.

♥Önskar er en underbar Onsdag♥


Frusen mamma efter lämning på dagis..

Kommentarer

  • Erika säger:

    Ja nu är det på tok för kallt inge....vart är våren?!?! Min guldbonus dök ner i brevlådan idag så hoppas du också får din =) Kram

    2010-02-24 | 12:50:54
    Bloggadress: http://mittlivsomfarstukvist.blogspot.com
  • Josefin säger:

    Hej Erika! såg nu att jag fått min Guldbonus idag, Jippie, nu är det bara att handla upp den kvar;) Vad ska du handla? haha kram

    2010-02-24 | 16:42:06
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/
  • erica säger:

    Jag fick min idag så nu måste vi in till stan =)

    Vi kan väl ta en sväng nån dag. KRAM

    2010-02-24 | 19:12:10

Kommentera inlägget här: