Josefins Värld

Endast prinsen är vaken..

Kategori: Vardag

Vet ni? våran son är fortfarande vaken... inte bra inte bra.. rutinerna måste tillbaka, iofs kan det bero på att vi sov till 10.30 allihopa idag.. Men visst känner man sig som världens sämsta mamma,  och dessutom är han långt ifrån trött och just nu badar han badkar och jag sitter framför och bloggar.. Antar att alla ni "präktiga dagis mammor" tittar på klockan nu och håller på att smälla av *skämt*..

Det jobbiga är väl att vi ska upp tidigt, ett läkarbesök för Elias är inbokat dessutom på sjukhuset så det funkar lixom inte att kliva upp en kvart innan vi ska vara där;)

Känner mig alldeles trött i huvudet efter dagens träning, Daniel påstår att det är vätskebrist, kanske har han rätt?

Nu verkar prinsen ha badat klart, kanske vill han sova nu då?

Kommentarer

  • Ingela säger:

    Tänk att ha sig en unge som faktiskt kan sova så länge. Du vet hur avis jag är på er. Åker till skolan nu jag.....har som mål att gå och simma i morgon kväll. Skickar SMS om jag fullföljer detta och hoppas då att du kan följa med.puss och kram

    2010-02-22 | 07:41:04
    Bloggadress: http://plingelab.blogg.se/
  • Josefin säger:

    Du är snäll du Ingela:) Hoppas du får möjlighet att simma det vore super kul:) Kram

    2010-02-22 | 15:55:35
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: