Josefins Värld

Bla bla bla

Kategori: Vardag

Gud så mysigt jag har just nu! jag har lagt mig på sängen under filten och mumsar på ett äpple medans jag bloggar. Utanför fönstret ser jag mina två prinsar som skottar snö och leker. Hur kan man älska dessa två så mycket.

Idag har vi varit iväg en sväng till Huddik för att gå på Dollar store och köpa "skräp". Det ända vi hittade idag var Ajax, schampo,balsam,tårtpapper,bollar och lite godis, Inga stora inköp alltså men det var så mysigt att bara åka iväg vi tre.
Efter våran så kallade shopping blev vi bjudna på mat hos mommo och moffa. På tal om dem jag nämde för mamma härom dagen att Elias skulle behöva en eltandborste och igår kom de och överaskade Elias med ett paket och gissa vad som låg i? Jo en jätte fin Musse pigg eltanborste. Tack snälla mommo och moffa, ni är så underbart snälla och att ni håller av Elias så otroligt mycket gör mig så varm i hjärtat♥
Och det bästa är väl att Elias älskar att borsta sina tänder med den:) Jag menar när gick det senast lätt att  borsta tänderna på ett barn?

Ikväll ska jag på vattengympan samtidigt som jag ska träffa Ingela på dejt, inte dumt att både träna och umgås samtidigt:)
Det är så mysigt att vara på vattengympan på söndagarna, jag brukar alltid avsluta med att duscha länge och göra inpackning i håret. ett perfekt slut på en mysig helg!

sena kvällen ska jag spendera framför tvn vill se Blåsningen..

Men nu dags för att packa träningsväskan!

kram





Kommentarer

  • saraeu säger:

    eltandborde vore ju drömmen, men hur tidigt kan/får man använda de? Viktor bara skriker och ålar sig, då man försöker borsta tänderna på han=/ usch ett helt träningspass det!=)

    2010-02-28 | 20:31:50
    Bloggadress: http://viktorsmamma.blogg.se/
  • Anne säger:

    Tack för en super trevlig kväll med er!!

    hoppas det inte dröjer allt för lång tid tills vi ses igen!! kram från oss

    2010-02-28 | 21:02:04
  • Anonym säger:

    Sara, känner till det där med trubbel då man ska borsta tänderna på de små.. men eltandborsten funkar verkligen:) Jag vet inte riktigt från vilken ålder man kan börja använda den, kanske vet de på bvc? jag fick veta att de rekomenderar eltanborsten av en tandhygenist som var på föräldramötet, men jag tycker nog att du borde kunna använda till Viktor, det kan ju lixom inte bli sämre:)



    Anne, tack själv för igår. alltid så roligt när du/ni kommer, du är en toppen vän! pussis

    2010-02-28 | 21:30:37
  • KisseGirl säger:

    Filip älskar att borsta tänderna ;)Det har han alltid gjort men absolut bäst är det hos mormor där har han eltandborste, hon har en sån med flera utbytbara borthuvuden och alla barnbarn har varsin färg på tandborsten :) Hon är alltid redo som barnvakt hon, tom tandborstar åt barnbarnen ;) Tänkte Filip skulel få önska sig en sån där Musse pigg när han fyller 3 år!



    Vad duktig du är som åker på vattengympan jag har inte kommit igång ännu men snart snart hoppas jag att orken ska infinna sig och jag ska börja igen jag åxå!

    2010-03-01 | 13:07:53
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: