Josefins Värld

Torsdag

Kategori: Vardag

Efter idag är första jobbveckan avklarad:) eller nu ljuger jag.. ska ju jobba på Lördag oxå..
Känns som vi varit vakna en hel dag redan. Elias vaknade supertidigt imorse och jag hade jätte svårt att somna igårkväll, ni vet när man bara ligger och vrider och vänder sig, till slut lyckades jag somna men efter bara en liten stund kom Elias in till oss, och ni kan ju tänka er hur mycket plats mamman får tillsammans med två prinsar;)

Har hunnit med att hämta ett paket från Hm, allt var superfint och passade perfekt(kors itaket), men mycket av dessa kläder ska få vänta i garderoben ett tag jag tänker använda sommarkläderna så länge det går.. :)

Jag har hunnit med att prata med min underbara vän nu på morgonen- Jessica. jag längtar så tills vi ses:)

Nu springer visst klockan iväg.. hjälp jag hinner inte med ;)

Jobbet kallar:)

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: