Josefins Värld

Matlagning mitt i natten:)

Kategori: Vardag

Tro det eller ej men just nu håller mamman och pappan i huset på att laga chili con carne. Jag köpte köttfärs igår och för att inte behöva slänga den så passade vi på att göra lite matlådor. (och Daniel tänker äta det nu som kvällsfika:)

Hittade gardinerna jag ville ha på Åhléns ikväll. Nu återstår bara en massa strykning och att sy upp dem, men när jag kom hem kunde jag inte låta bli att testa och se om det kommer bli bra. Både Daniel och jag tror det kommer bli super, så hej då spetsgardiner och välkommen nya vita fina:)

Efter att matlagningen är klar och köket städat och kvällens Csi är slut ska vi sova. Vi får nämligen besök av ett litet bustroll♥ imorgon bitti som ska vara med oss tills mamman och pappan jobbat klart:)

Sov gott!




Ostrukna och för långa men jag antar att man kan föreställa sig hur bra det kommer bli:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: